Ágyúgolyó Futam 2022

 

MEGHOSSZABBÍTVA 2023. december 31-ig!

Rövid Összefoglaló:

A gyorshajtók paradicsoma!
 Az nyer, aki 10 perc alatt a legmesszebbre jut a forgalomban...
Érvényes versenytáv szerezhető 2022. június 1. és 2023. december 31. között
Minden versenyzőnek azonos pálya, véletlenszerű körülmények, tetszőleges* autó
Nevezhető kategóriák: felnőtt, gyermek (14 éves korig)
Minimális nevezési díj: 2700.- Ft, ami 10 perc pályahasználatot foglal magában
(Minden nevező tetszőleges számú további edzést vagy versenyt vásárolhat)
Érvényes versenytávot csak versenyen lehet szerezni
Első három helyezett serleg díjazásban és szimulátorhasználati kuponban részesül
Pontos részletek a versenykiírásban!

Eredménylista:


Felnőttek

Gyermekek

1.

Sturcz-Molnár Balázs

28,84

Számel Márkó

20,26

2.

Maka Zsolt

28,03

Tortosa Andrés

12,87

3.

Nagy Bence

25,11



4.

Hóbor Gergely

24,86



5.

Dósa Martin

19,57



6.

Gyenge Richárd

18,62



7.

Számel Mihály

16,83



8.

Szabó Norbert

15,38



9.





10.





11.





12.





13.





14.





15.





VAS Garázs ÁGYÚG0LYÓ FUTAM 2022 versenykiírás

Meghatározások:

Verseny megnevezése: VAS Garázs ÁGYÚG0LYÓ FUTAM 2022
Verseny besorolása: Nagy nehézségű, bonyolult pályájú, egyéni futam
Verseny időpontja: 2022.06.01-2022.12.31.
Versenyen használható jármű: A szimulátor szoftverben rendelkezésre álló, tetszőlegesen választható jármű, kézi vagy automata sebességváltóval. Formaautók (nyitott kerékjáratú autók) nem választhatóak! A jármű beállításai nem változtathatóak. Sérülések bekapcsolva, üzemanyag fogyasztás kikapcsolva. Gumimelegítő paplanok használata megengedett.
Virtuális ellenfelek: -
Verseny lebonyolítására használt pálya:  Száraz, optimális tapadású, 100% aszfalt burkolatú út, 1 kör hossza kb. 27 km, szélessége: kb. 10 m, jó látási viszonyok, véletlen irányú és erősségű szél. Levegő hőmérséklete 20 fok celsius, rajt időpontja: 15:00.

A Verseny célja: 11 perc alatt a lehető leghosszabb utat megtenni.
Időmérés: A szimulátor szoftver által mért idő.
Távolságmérés: A szimulátor szoftver által mért távolság, mérés 10 méteres pontossággal.
Büntetések: Pályaelhagyás esetén a szimulátor szoftver büntetést” állapíthat meg, ami után a versenyző visszakerül a rajt pozícióba. A büntetéseket minden esetben a szimulátor szoftver vagy a szimulátor kezelője állapítja meg. Büntetés esetén a megtett távolságot nullázzuk! A kapott büntetések ellen fellebbezésnek helye nincs, visszatérítés nem kérhető!

Sérülések: A verseny során a jármű sérüléseket szenvedhet el, pl. ütközés vagy rendeltetés ellenes használat következtében. A sérülésről a vetítővászon bal oldalán található sematikus ábra tájékoztat. A sérülések kihatással lehetnek a kormányzásra, sebességváltásra, vagy a motorra. Túlzott mértékű sérülés esetén a motor leállhat, vagy az autó vezethetetlenné válhat.

Javítás kérése: A versenyző bármilyen sérülés szerzése után kérheti az autó kijavítását. Javítás esetén a megtett út nullázódik, a rendelkezésre álló idő viszont nem indul újra. Vagyis csak az általa vásárolt bérleti idő áll rendelkezésére.

Szimulátor: VAS-01 versenyautó szimulátor
Rendező: a Verseny rendezője
Nevező: a Versenyre nevező személy, aki a Szimulátor bérleti díjat megfizeti. (Normál esetben azonos a Versenyzővel)
Versenyző: a Nevező által kijelölt, a versenyen induló személy
Nevezési díj: a Nevező által megfizetendő Szimulátor bérleti díj
Versenyjármű: a rendező által kijelölt, szimulált jármű
Pálya: a rendező által kijelölt, szimulált versenypálya
Virtuális ellenfelek: -
Pályabejárás, edzés: amikor a Versenyző körideje nem kerül regisztrálásra
Verseny: amikor a Versenyző Virtuális ellenfelekkel együtt tartózkodik a pályán
Bajnokság: a rendező által kijelölt versenyek összessége
Eredménylista: a Versenyzők által a Verseny során elért Időeredmények listája
Hirdetőtábla: a versenyinformációk megjelenítési felülete
Kategória: az egyes Versenyzők Rendező által meghatározott csoportosítása
Érvényes időeredmény: Versenyen teljesített, a szimulátor szoftver által érvényesnek minősített, a Pálya teljes hosszában végighaladva teljesített kör megtételéhez szükséges idő
Legjobb időeredmény: az az érvényes időeredmény, amely a legalacsonyabb időtartamot éri el
Érvényes időeredmény regisztrálása: az Érvényes időeredmény Eredménylistába történő bejegyzése
 



1. Általános szabályok

1.1 Jelen verseny a VAS-01 szimulátor versenyek- és bajnokságok 2022-es évre vonatkozó alapkiírásában szereplő szabályok szerint kerül megrendezésre.
1.2 A Versenyen mindenki saját felelősségére vesz részt, a keletkezett károkért Rendezőt semmilyen, sem anyagi, sem erkölcsi felelősség nem terheli, kártérítés, visszaigénylés nem
igényelhető!
1.3 A Versenyen résztvevők
(nevezők és versenyzők), jelenlétükkel automatikusan elfogadják a verseny kiírásában foglaltakat, azokat magukra és vendégeikre nézve kötelező érvényűnek fogadják el.
1.4 A Versenyen a média jogokat Rendező birtokolja, engedélye nélkül az eseményeken készült hang és képfelvételeket felhasználni tilos.
1.5 A Versenyen történő részvétellel a résztvevő engedélyezi a róla készült kép és hangfelvételek felhasználását.
1.6 A Versenyen csak a VAS-01 szimulátor használatára alkalmas személyek vehetnek részt, csak a biztonsági utasítások betartása mellet. A Szimulátor Házirendet megsértőket a Rendező azonnal kizárja a Versenyből.
1.7 A Nevezők a nevezéssel hozzájárulnak, hogy az általuk megadott Nevezői és Versenyzői név,
a róluk készült fénykép vagy videó felvételek, valamint az általuk elért eredmények a Rendező honlapján és egyéb média felületeken megjelenjenek.
1.8 A versenykiírás módosítása, kiegészítése kizárólag számozott, a rendező által kiadott végrehajtási utasítások formájában lehetséges. A végrehajtási utasítások jelen internetes oldal alján kerülnek közlésre.



2. Rendezés

2.1 Címek, amibe a verseny beleszámít: -

2.2 Rendező: Bruckner Viktor

Telephely: 1211 Budapest, Terelő u. 12-14. (CsepelRing)
Honlap: https://vasgarazs.blogspot.com/
e-mail: valodiautoszimulator@gmail.com
Telefon: +36-30-097-2261

2.3 Versenyközpont helye és elérhetősége:

1211 Budapest, Terelő u. 12-14. (CsepelRing), VAS Garázs nyitvatartási időben

2.4 Hivatalos hirdetőtábla: VAS Garázs és https://vasgarazs.blogspot.com
2.5 Tisztségviselők: Minden tisztséget Rendező lát el



3. Program:

3.1 Nevezés: A verseny ideje alatt folyamatosan, nevezési zárlat: 2022.12.31.
3.2 Pályabejárás, edzés: Szabad szimulátor esetén a verseny ideje alatt folyamatosan
3.3 Verseny rajtja: 2022.06.01. 14:00

3.4 Verseny célja: 2022.12.31 20:00 (A változtatás jogát rendező fenntartja!)

3.5 Végeredmény közzététele: 2023.01.02, hivatalos hirdetőtábla

3.6 Hivatalos díjkiosztó: 2023.01.07, szombat, 14:00, VAS Garázs (1211 Budapest, Terelő u. 12-14.)



4. Nevezés:

4.1 Nevezési eljárás:
Nevezni a helyszínen (1211 Budapest, Terelő u. 12-14.) lehetséges, VAS Garázs nyitvatartási időben. A Nevezéshez a versenyző nevét és elérhetőségét kötelező megadni, ez utóbbin értesítjük, ha díjazásra kerül. A megadott adat helyességéért Nevező tartozik felelősséggel, az ellenőrizetlen adatokból keletkező hátrányokért és károkért Rendező semmilyen felelősséget nem vállal.

4.2 Nevezni csak 120 kg testtömeget meg nem haladó, és 140 cm testmagasságot elérő versenyzőt lehet. (Gyermek kategóriában minimum magasság nincsen, de ha nem képes a szimulátort használni, akkor nem nevezhet.)

4.2 Nevezhető kategóriák:

Versenyző 10-99 év között


4.3 Megnövekedett érdeklődés vagy aránytalan időeredmények esetén a Rendező fenntartja a jogot, hogy további kategóriákat állapítson meg, melyet végrehajtási utasításban közöl.
4.4 Minimális Nevezési díj: Érvényes eredményt csak a VAS-01 szimulátorban, verseny alatt elért
távolság jelent, melyet a Nevező által megfizetett VAS-01 bérleti idő alatt kell teljesíteni. Minimális bérlési idő: 10 perc, 2700 Ft, ami magában foglal 10 perc edzést, vagy versenyt.

4.5 Fizetési feltételek: A VAS-01 szimulátor bérleti díja a helyszínen előre fizetendő, készpénzben, azonnali átutalással vagy bankkártyával. Érvényes időeredményt csak rendezett bérleti szerződéssel rendelkező Nevező érhet el.

4.6 A Nevezés leadásával a nevező elismeri, hogy a jelen kiírásban szereplő szabályokat maradéktalanul megismerte, megértette, és azokat mindenkor betartja.
4.7 A CsepelRing és a VAS Garázs munkatársai nem nevezhetnek.

4.8 Visszatérítés nem igényelhető!

5. Reklámok

5.1 A Rendező kötelezően előírhatja a Nevezők és versenyzők részére reklámhordozó felület viseletét. Ennek visszautasítása a Nevezés elutasítását jelenti. Visszatérítés nem igényelhető!



6. A Verseny lebonyolítása

6.1 A Verseny a VAS Garázs telephelyén, a VAS-01 szimulátor használatával kerül lebonyolításra 2022.06.01 és 2022.12.31 között.

6.2 Pályabejárás, edzés.
Pályabejárásra és edzésre vonatkozó korlátozások: 2022.0
6.01 és 2022.12.31 között, VAS Garázs nyitvatartási időben tetszőleges időtartamra bérelhető a szimulátor pályabejárás vagy edzés jelleggel, amennyiben azt érvényes versenyidő elérésére nem használják. A megfizetett bérleti időn belül tetszőleges számú kört tehet meg a versenyző, de az ezen idő alatt futott legjobb körideje nem számít bele a verseny eredményébe. A hosszas várakozás elkerülése érdekében érdemes előre időpontot foglalni!


6.3 Verseny:
6.3.1 Csak versenyen elért érvényes eredményt lehet regisztráltatni az eredménylistára, edzésen és pályabejáráson elértet nem!

6.3.2 Verseny lebonyolítására minimum 10 perc szimulátor bérleti idő vásárlása kötelező.
6.3.3 Érvényes eredménynek számít a szimulátor szoftver által
mért versenytáv.
6.3.4 A Verseny során a versenyző
pályaelhagyás esetén büntetést kaphat, ami után a versenyző visszakerül a rajt pozícióba. A büntetéseket minden esetben a szimulátor szoftver, vagy a szimulátor kezelője állapítja meg. Büntetés esetén a megtett távolságot nullázzuk! A kapott büntetések ellen fellebbezésnek helye nincs, visszatérítés nem kérhető!

6.3.5 A verseny ideje alatt az úton egyéb járművek is tartózkodnak, melyek mindkét sávban, ellenkező menetiránnyal közlekednek vagy állnak. A járművekkel, vagy egyes tereptárgyakkal történő ütközés sérüléseket okoz.

6.3.6 Az edzés és a verseny alatt a jármű sérüléseket szerezhet, amit a szimulátor szoftver állapít meg és kezel. A szoftver által megállapított sérülések ellen fellebbezésnek helye nincs, a sérülésekből adódó időveszteségért csak és kizárólag Versenyző a felelős, ezért visszatérítés vagy jóváírás nem igényelhető. Sérülést szerezhet az autó ütközésektől, a gumik kopásától, a nyomatékváltó nem megfelelő fokozatban történő használatától, és túlzottan magas motorfordulatszámtól. A sérülések következtében csökkenhet az autó teljesítménye, irányíthatósága, de akár működőképessége is megszűnhet!

6.3.7 Pályaelhagyás, vagy a jármű sérülése után a versenyző kérheti az autó javítását. Javítás kérésekor a versenyző a rajt pozícióból indul újra, és az addig megtett út hossza nullázásra kerül. Az újabb versenytáv megszerzését a még rendelkezésére álló idő alatt folytathatja.
6.3.
8 A távolságmérés (verseny) indítása álló rajttal, „boxból” történik. Rajtolni tetszőleges időpillanatban lehet, az időmérés a szimuláció indításakor kezdődik. A „boxban” lévő autókkal ütközni nem lehet, azok a versenyzőt feltartani nem tudják, rajtuk a versenyző büntetés nélkül áthajthat.
6.3.
9 A versenyző számára rendelkezésre álló 11 percen belül annyi kört teljesíthet, amennyit tud. Ezen időn belül futott utolsó próbálkozás során megtett út kerül a versenyző neve alatt értékelésre. A 11 perc mérése a szimulációs szoftver indításától kezdődik. A pálya és az autók betöltése a lehető legnagyobb élethűség érdekében véletlen elrendezésben történik, emiatt az indítás és a valódi elrajtolás között kb. 30-35 másodperc technikai szünet adódik, ami beleszámít a 11 percbe.

6.3.10 Rendező fenntartja magának a jogot, hogy adott időre szüneteltesse a Nevező versenyzőjének versenyen indulását, ha a többi versenyző érvényes időeredményének megszerzését akadályozza.


6.4 Érvényes versenytáv regisztrálása
Az érvényes
versenytávot a Verseny befejezése után regisztrálni kell! Ez azt jelenti, hogy a Rendező által vezetett Eredménylistába beírásra kerül a versenyző nevével együtt. Emellett a mindenkori 10 legjobb eredményt elérő versenyző neve az eredménytáblára is feltűzésre kerül. Nevező felelőssége, hogy a regisztráció megtörténtének tényéről és a listában szereplő adatok helyességéről meggyőződjön. A távozás utáni reklamációnak és óvásnak helye nincs!


6.5 Eredménylista
6.5.1 A Verseny mindenkori állását a Rendező által szerkesztett https://vasgarazs.blogspot.com honlapon található
Zöld Pokol Kupa oldalon lévő Eredménylista tartalmazza. (Jelen oldal)
6.5.2 Az eredménylistában található adatok valódiságáért Nevező is felelősséget vállal. Amennyiben Nevező a listában található adatokat vitatja, erről köteles Rendezőt azonnal értesíteni. Vitás esetekben a szimulátor szoftver által regisztrált érvényes
versenyidő a mérvadó.


7. Értékelés, díjazás

7.1 A versenyen elért helyezést a legnagyobb érvényes versenytáv határozza meg.
7.2 A Versenyen az első három helyezett serleg és szimulátor használati ajándék kupon díjazásban részesül.
7.3 A Rendező fenntartja magának a jogot, hogy különdíjakat is kiosszon.
7.4 A kategóriák csak abban az esetben kerülnek díjazásra, ha az adott kategóriában érvényes nevezéssel és érvényes eredménnyel rendelkezők száma eléri a 3 főt.
7.8 A Verseny végeredménye 2024
.01.02-án kerül kihirdetésre a Rendező honlapján, a hivatalos hirdetőtáblán és egyéb média felületeken.
7.9 A díjakat a Rendező által megadott időpontban (2024
.01.07. 14:00) lehet átvenni. Az át nem vett díjakat Rendező az előírt átadás időpontjától számított 28 napig köteles megőrizni, ezt követően a díjat átvenni nem lehet.
7.10 A végeredmény ellen fellebbezésnek helye nincs.



8. Végrehajtási utasítások

8.1 A rendező és a versenyzők döntése alapján a nevezési idő meghosszabbítva 2023. december 31-ig.