MEGHOSSZABBÍTVA 2023. december 31-ig!
Rövid
Összefoglaló:
Az nyer, aki 10 perc alatt a legmesszebbre jut a forgalomban...
Érvényes versenytáv szerezhető 2022. június 1. és 2023. december 31. között
Minden versenyzőnek azonos pálya, véletlenszerű körülmények, tetszőleges* autó
Nevezhető kategóriák: felnőtt, gyermek (14 éves korig)
Minimális nevezési díj: 2700.- Ft, ami 10 perc pályahasználatot foglal magában
(Minden nevező tetszőleges számú további edzést vagy versenyt vásárolhat)
Érvényes versenytávot csak versenyen lehet szerezni
Első három helyezett serleg díjazásban és szimulátorhasználati kuponban részesül
Pontos részletek a versenykiírásban!
Felnőttek
Gyermekek
1.
Sturcz-Molnár Balázs
28,84
Számel Márkó
20,26
2.
Maka Zsolt
28,03
Tortosa Andrés
12,87
3.
Nagy Bence
25,11
4.
Hóbor Gergely
24,86
5.
Dósa Martin
19,57
6.
Gyenge Richárd
18,62
7.
Számel Mihály
16,83
8.
Szabó Norbert
15,38
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Felnőttek
Gyermekek
1.
Sturcz-Molnár Balázs
28,84
Számel Márkó
20,26
2.
Maka Zsolt
28,03
Tortosa Andrés
12,87
3.
Nagy Bence
25,11
4.
Hóbor Gergely
24,86
5.
Dósa Martin
19,57
6.
Gyenge Richárd
18,62
7.
Számel Mihály
16,83
8.
Szabó Norbert
15,38
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
VAS Garázs ÁGYÚG0LYÓ FUTAM 2022 versenykiírás
Meghatározások:
Verseny
megnevezése: VAS
Garázs ÁGYÚG0LYÓ
FUTAM
2022
Verseny
besorolása: Nagy
nehézségű, bonyolult
pályájú, egyéni futam
Verseny
időpontja: 2022.06.01-2022.12.31.
Versenyen
használható jármű: A
szimulátor szoftverben rendelkezésre álló, tetszőlegesen
választható jármű, kézi
vagy automata sebességváltóval. Formaautók
(nyitott kerékjáratú
autók) nem választhatóak!
A
jármű beállításai nem változtathatóak. Sérülések
bekapcsolva,
üzemanyag
fogyasztás kikapcsolva. Gumimelegítő
paplanok használata megengedett.
Virtuális
ellenfelek: -
Verseny
lebonyolítására használt pálya:
Száraz, optimális tapadású, 100%
aszfalt burkolatú út,
1
kör hossza
kb. 27
km,
szélessége: kb. 10
m,
jó látási viszonyok, véletlen
irányú és erősségű szél. Levegő
hőmérséklete 20
fok celsius, rajt időpontja: 15:00.
A
Verseny célja: 11 perc alatt a lehető leghosszabb utat megtenni.
Időmérés: A
szimulátor szoftver által mért idő.
Távolságmérés:
A szimulátor szoftver által mért távolság, mérés 10 méteres
pontossággal.
Büntetések: Pályaelhagyás
esetén a
szimulátor szoftver „büntetést”
állapíthat meg, ami után a versenyző visszakerül a rajt
pozícióba. A
büntetéseket minden esetben a
szimulátor szoftver vagy
a szimulátor kezelője
állapítja meg. Büntetés
esetén a megtett távolságot nullázzuk!
A kapott büntetések ellen fellebbezésnek helye nincs,
visszatérítés nem kérhető!
Sérülések: A verseny során a jármű sérüléseket szenvedhet el, pl. ütközés vagy rendeltetés ellenes használat következtében. A sérülésről a vetítővászon bal oldalán található sematikus ábra tájékoztat. A sérülések kihatással lehetnek a kormányzásra, sebességváltásra, vagy a motorra. Túlzott mértékű sérülés esetén a motor leállhat, vagy az autó vezethetetlenné válhat.
Javítás kérése: A versenyző bármilyen sérülés szerzése után kérheti az autó kijavítását. Javítás esetén a megtett út nullázódik, a rendelkezésre álló idő viszont nem indul újra. Vagyis csak az általa vásárolt bérleti idő áll rendelkezésére.
Szimulátor: VAS-01
versenyautó szimulátor
Rendező: a Verseny
rendezője
Nevező: a Versenyre nevező személy,
aki a Szimulátor bérleti díjat megfizeti. (Normál esetben azonos
a Versenyzővel)
Versenyző: a Nevező által kijelölt,
a versenyen induló személy
Nevezési díj: a
Nevező által megfizetendő Szimulátor bérleti díj
Versenyjármű:
a rendező által kijelölt, szimulált jármű
Pálya: a
rendező által kijelölt, szimulált versenypálya
Virtuális
ellenfelek: -
Pályabejárás, edzés: amikor a
Versenyző körideje nem kerül regisztrálásra
Verseny:
amikor a Versenyző Virtuális ellenfelekkel együtt tartózkodik a
pályán
Bajnokság: a rendező által kijelölt
versenyek összessége
Eredménylista: a Versenyzők
által a Verseny során elért Időeredmények listája
Hirdetőtábla:
a versenyinformációk megjelenítési felülete
Kategória:
az egyes Versenyzők Rendező által meghatározott
csoportosítása
Érvényes időeredmény: Versenyen
teljesített, a szimulátor szoftver által érvényesnek minősített,
a Pálya teljes hosszában végighaladva teljesített kör
megtételéhez szükséges idő
Legjobb időeredmény: az
az érvényes időeredmény, amely a legalacsonyabb időtartamot éri
el
Érvényes időeredmény regisztrálása: az Érvényes
időeredmény Eredménylistába történő bejegyzése
1. Általános szabályok
1.1
Jelen verseny a VAS-01
szimulátor versenyek- és bajnokságok 2022-es
évre vonatkozó alapkiírásában szereplő szabályok szerint kerül
megrendezésre.
1.2 A Versenyen mindenki saját felelősségére
vesz részt, a keletkezett károkért Rendezőt semmilyen, sem
anyagi, sem erkölcsi felelősség nem terheli, kártérítés,
visszaigénylés nem igényelhető!
1.3
A Versenyen résztvevők (nevezők
és versenyzők),
jelenlétükkel automatikusan elfogadják a verseny kiírásában
foglaltakat, azokat magukra és vendégeikre nézve kötelező
érvényűnek fogadják el.
1.4 A Versenyen a média jogokat
Rendező birtokolja, engedélye nélkül az eseményeken készült
hang és képfelvételeket felhasználni tilos.
1.5 A Versenyen
történő részvétellel a résztvevő engedélyezi a róla készült
kép és hangfelvételek felhasználását.
1.6 A Versenyen csak
a VAS-01 szimulátor használatára alkalmas személyek vehetnek
részt, csak a biztonsági utasítások betartása mellet. A
Szimulátor Házirendet megsértőket a Rendező azonnal kizárja a
Versenyből.
1.7 A Nevezők a nevezéssel hozzájárulnak, hogy
az általuk megadott Nevezői és Versenyzői név, a
róluk készült fénykép vagy videó felvételek, valamint
az általuk elért eredmények a Rendező honlapján és egyéb média
felületeken megjelenjenek.
1.8 A versenykiírás módosítása,
kiegészítése kizárólag számozott, a rendező által kiadott
végrehajtási utasítások formájában lehetséges. A végrehajtási
utasítások jelen internetes oldal alján kerülnek közlésre.
2. Rendezés
2.1 Címek, amibe a verseny beleszámít: -
2.2 Rendező: Bruckner Viktor
Telephely: 1211
Budapest, Terelő u. 12-14.
(CsepelRing)
Honlap: https://vasgarazs.blogspot.com/
e-mail: valodiautoszimulator@gmail.com
Telefon: +36-30-097-2261
2.3 Versenyközpont helye és elérhetősége:
1211 Budapest, Terelő u. 12-14. (CsepelRing), VAS Garázs nyitvatartási időben
2.4 Hivatalos
hirdetőtábla: VAS Garázs és
https://vasgarazs.blogspot.com
2.5 Tisztségviselők: Minden
tisztséget Rendező lát el
3. Program:
3.1
Nevezés: A verseny ideje alatt folyamatosan, nevezési zárlat:
2022.12.31.
3.2 Pályabejárás, edzés: Szabad szimulátor
esetén a verseny ideje alatt folyamatosan
3.3 Verseny rajtja:
2022.06.01. 14:00
3.4 Verseny célja: 2022.12.31 20:00 (A változtatás jogát rendező fenntartja!)
3.5 Végeredmény közzététele: 2023.01.02, hivatalos hirdetőtábla
3.6 Hivatalos díjkiosztó: 2023.01.07, szombat, 14:00, VAS Garázs (1211 Budapest, Terelő u. 12-14.)
4. Nevezés:
4.1
Nevezési eljárás:
Nevezni a helyszínen (1211 Budapest,
Terelő u. 12-14.) lehetséges, VAS Garázs nyitvatartási időben. A
Nevezéshez a versenyző nevét és elérhetőségét kötelező
megadni, ez utóbbin értesítjük, ha díjazásra kerül. A megadott
adat helyességéért Nevező tartozik felelősséggel, az
ellenőrizetlen adatokból keletkező hátrányokért és károkért
Rendező semmilyen felelősséget nem vállal.
4.2 Nevezni csak 120 kg testtömeget meg nem haladó, és 140 cm testmagasságot elérő versenyzőt lehet. (Gyermek kategóriában minimum magasság nincsen, de ha nem képes a szimulátort használni, akkor nem nevezhet.)
4.2 Nevezhető kategóriák:
Versenyző 10-99 év között
4.3
Megnövekedett érdeklődés vagy aránytalan időeredmények esetén
a Rendező fenntartja a jogot, hogy további kategóriákat
állapítson meg, melyet végrehajtási utasításban közöl.
4.4
Minimális Nevezési díj: Érvényes eredményt csak a VAS-01
szimulátorban, verseny alatt elért távolság
jelent, melyet a Nevező által megfizetett VAS-01 bérleti idő
alatt kell teljesíteni. Minimális
bérlési idő: 10 perc, 2700 Ft, ami magában foglal 10
perc edzést,
vagy
versenyt.
4.5 Fizetési feltételek: A VAS-01 szimulátor bérleti díja a helyszínen előre fizetendő, készpénzben, azonnali átutalással vagy bankkártyával. Érvényes időeredményt csak rendezett bérleti szerződéssel rendelkező Nevező érhet el.
4.6
A Nevezés leadásával a nevező elismeri, hogy a jelen kiírásban
szereplő szabályokat maradéktalanul megismerte, megértette, és
azokat mindenkor betartja.
4.7 A CsepelRing és a VAS Garázs
munkatársai nem nevezhetnek.
4.8 Visszatérítés nem igényelhető!
5. Reklámok
5.1 A Rendező kötelezően előírhatja a Nevezők és versenyzők részére reklámhordozó felület viseletét. Ennek visszautasítása a Nevezés elutasítását jelenti. Visszatérítés nem igényelhető!
6. A Verseny lebonyolítása
6.1
A Verseny a VAS Garázs telephelyén, a VAS-01 szimulátor
használatával kerül lebonyolításra 2022.06.01
és 2022.12.31
között.
6.2
Pályabejárás, edzés.
Pályabejárásra
és edzésre vonatkozó korlátozások: 2022.06.01
és 2022.12.31
között, VAS Garázs nyitvatartási időben tetszőleges időtartamra
bérelhető a szimulátor pályabejárás vagy edzés jelleggel,
amennyiben azt érvényes versenyidő elérésére nem használják.
A megfizetett bérleti időn belül tetszőleges számú kört tehet
meg a versenyző, de az ezen idő alatt futott legjobb körideje nem
számít bele a verseny eredményébe. A hosszas várakozás
elkerülése érdekében érdemes előre időpontot foglalni!
6.3
Verseny:
6.3.1 Csak versenyen elért érvényes eredményt
lehet regisztráltatni az eredménylistára, edzésen és
pályabejáráson elértet nem!
6.3.2
Verseny lebonyolítására minimum 10 perc szimulátor bérleti idő
vásárlása kötelező.
6.3.3 Érvényes eredménynek számít
a szimulátor szoftver által mért
versenytáv.
6.3.4
A Verseny során a versenyző pályaelhagyás
esetén
büntetést kaphat,
ami után a versenyző visszakerül a rajt pozícióba. A
büntetéseket minden esetben a
szimulátor szoftver, vagy
a szimulátor kezelője
állapítja meg. Büntetés
esetén a megtett távolságot nullázzuk!
A kapott büntetések ellen fellebbezésnek helye nincs,
visszatérítés nem kérhető!
6.3.5 A verseny ideje alatt az úton egyéb járművek is tartózkodnak, melyek mindkét sávban, ellenkező menetiránnyal közlekednek vagy állnak. A járművekkel, vagy egyes tereptárgyakkal történő ütközés sérüléseket okoz.
6.3.6 Az edzés és a verseny alatt a jármű sérüléseket szerezhet, amit a szimulátor szoftver állapít meg és kezel. A szoftver által megállapított sérülések ellen fellebbezésnek helye nincs, a sérülésekből adódó időveszteségért csak és kizárólag Versenyző a felelős, ezért visszatérítés vagy jóváírás nem igényelhető. Sérülést szerezhet az autó ütközésektől, a gumik kopásától, a nyomatékváltó nem megfelelő fokozatban történő használatától, és túlzottan magas motorfordulatszámtól. A sérülések következtében csökkenhet az autó teljesítménye, irányíthatósága, de akár működőképessége is megszűnhet!
6.3.7
Pályaelhagyás, vagy
a jármű sérülése után a
versenyző kérheti az autó
javítását. Javítás kérésekor a versenyző a rajt pozícióból
indul újra, és az addig megtett út hossza nullázásra kerül. Az újabb
versenytáv megszerzését a még rendelkezésére álló idő alatt
folytathatja.
6.3.8
A
távolságmérés
(verseny)
indítása álló
rajttal, „boxból” történik. Rajtolni
tetszőleges időpillanatban lehet, az időmérés a szimuláció
indításakor kezdődik. A
„boxban” lévő autókkal ütközni nem lehet, azok a versenyzőt
feltartani nem tudják, rajtuk a versenyző büntetés nélkül
áthajthat.
6.3.9
A
versenyző számára rendelkezésre álló 11 percen
belül annyi kört teljesíthet, amennyit tud. Ezen
időn belül futott utolsó próbálkozás során megtett út
kerül a
versenyző neve alatt értékelésre. A 11 perc mérése a szimulációs szoftver indításától kezdődik. A pálya és az autók betöltése a lehető legnagyobb élethűség érdekében véletlen elrendezésben történik, emiatt az indítás és a valódi elrajtolás között kb. 30-35 másodperc technikai szünet adódik, ami beleszámít a 11 percbe.
6.3.10
Rendező fenntartja magának a jogot, hogy adott időre szüneteltesse
a Nevező versenyzőjének versenyen indulását, ha a többi
versenyző érvényes időeredményének megszerzését akadályozza.
6.4
Érvényes versenytáv
regisztrálása
Az
érvényes versenytávot
a Verseny befejezése után regisztrálni kell! Ez azt jelenti, hogy
a Rendező által vezetett Eredménylistába beírásra kerül a
versenyző nevével együtt. Emellett a mindenkori 10 legjobb
eredményt elérő versenyző neve az eredménytáblára is
feltűzésre kerül. Nevező felelőssége, hogy a regisztráció
megtörténtének tényéről és a listában szereplő adatok
helyességéről meggyőződjön. A
távozás utáni reklamációnak
és óvásnak helye nincs!
6.5
Eredménylista
6.5.1
A Verseny mindenkori állását a Rendező által szerkesztett
https://vasgarazs.blogspot.com honlapon található Zöld
Pokol
Kupa oldalon lévő Eredménylista tartalmazza. (Jelen oldal)
6.5.2
Az eredménylistában található adatok valódiságáért Nevező is
felelősséget vállal. Amennyiben Nevező a listában található
adatokat vitatja, erről köteles Rendezőt azonnal értesíteni.
Vitás esetekben a szimulátor szoftver által regisztrált érvényes
versenyidő
a mérvadó.
7. Értékelés, díjazás
7.1
A versenyen elért helyezést a legnagyobb
érvényes versenytáv
határozza meg.
7.2 A Versenyen az első három helyezett serleg
és szimulátor használati ajándék kupon díjazásban
részesül.
7.3 A Rendező fenntartja magának a jogot, hogy
különdíjakat is kiosszon.
7.4 A kategóriák csak abban az
esetben kerülnek díjazásra, ha az adott kategóriában érvényes
nevezéssel és érvényes eredménnyel rendelkezők száma eléri a
3 főt.
7.8 A Verseny végeredménye 2024.01.02-án
kerül kihirdetésre a Rendező honlapján, a hivatalos hirdetőtáblán
és egyéb média felületeken.
7.9 A díjakat a Rendező által
megadott időpontban (2024.01.07.
14:00) lehet átvenni. Az át nem vett díjakat Rendező az előírt
átadás időpontjától számított 28 napig köteles megőrizni,
ezt követően a díjat átvenni nem lehet.
7.10 A végeredmény
ellen fellebbezésnek helye nincs.
8. Végrehajtási utasítások
8.1 A rendező és a versenyzők döntése alapján a nevezési idő meghosszabbítva 2023. december 31-ig.